Zalety BCAA dla aktywnych

Korzyści ze stosowania BCAA z pewnością odczują osoby aktywne fizycznie, pozostali nie zauważą żadnej różnicy. Preparat stanowi mieszaninę aminokwasów rozgałęzionych: waliny, leucyny, izoleucyny, które są podstawowym budulcem tkanki mięśniowej. Wymienione białka budują mięśnie i aktywnie uczestniczą w ich regeneracji po wysiłku. BCAA chronią masę mięśniową i poprawiają wytrzymałość w trakcie ciężkiego treningu. Preparat charakteryzuje bardzo szybka wchłanialność, dlatego efekty, szczególnie dotyczące redukcji zmęczenia są odczuwalne w krótkim czasie od przyjęcia. Nie ma jednoznacznych zaleceń, kiedy powinno się używać BCAA, dlatego można stosować je przed, po, oraz w trakcie wykonywania ćwiczeń. Dawkowanie najczęściej określane jest jako 1 g preparatu na kilogram masy ciała. Dodatkowo popicie suplementu płynem zawierającym węglowodany, np. sokiem, wzmaga regenerujące właściwości. Przyjmowanie BCAA sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej podczas ćwiczeń, więc sprawdza się jako suplement dla walczących z nadwagą przy pomocy aktywności fizycznej.

1 Comment

  1. Podstawą w regeneracji organizmu jest stosowanie dobrych jakościowo BCAA, przekonałem się o tym na własnej skórze. Niestety obecnie na rynku pełno bcaa z masą ‚wypełniaczy ‚ w składzie, produkty te zawierają np. tylko 30-50% bcaa a reszta to mało znaczące dodatki smakowe, cukry lub czasami inne aminokwasy o znacznie mniej odczuwalnym działaniu.
    Dlatego jak szukasz bcaa, gdzie w składzie jest 90% a nawet 100% (dla wersji naturalnej) bcaa to polecam AllNutrition Bcaa 2:1:1 w mojej opinii najlepsze bcaa na rynku http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_BCAA_2:1:1-opis35135.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warte uwagi